Sunday, October 19, 2008

TV-stund for de svaksynte


Dette bildet ble tatt før Runar klipte i stykker lakenet sitt, for å lage en lapp for øyet. Stakkars gutten er jo nesten blind. Han gikk rett på døra i ste. I tillegg hører han mindre enn en på 80 med behov for 4 høreapparat. En meget dårlig kombinasjon med min stemme som ikke ville bli med til Cabarete. Eller, den forsvant i løpet av natten. Knut er også litt hemma, han har infeksjon i ørene, og er rimelig sløv etter tablettene han tar hver 8.time (KA E KLOKKA, E MÅ TA TABLETT OM TRE TIMA Å 24 MINUTT). Simon er treig. Anders har fått rasta med nabbi-perler. Trine tok en whiskey da hun sto opp i dag klokka 9, og har gått i svime etter det.

I går var det FOLE kjekt ute, trivelig å møte folkene her igjen. Alle var kanakkas, og stemningen var på topp! JEG BLØR! I dag har vi vært på stranda. Fått litt sol på de bleike kroppene våre (jeg sikter her til Trine og meg......). Nå skal vi se benchwarmers, Runar med lappen hverken ser eller hører. Jeg har det så sinnsykt bra! Vi koser oss! Leiligheten er superbra, tre bad med radio Puerto Plata i dusjen. Vi har ikke trådløst internett, og med 4 gutte-nerder må jeg vise muskler for å få tilgang til internett, og jeg er ikke noen stor fan av folk som flasher muscles. Så fremtiden til denne bloggen henger i en tynn tråd. MEN, jeg skal gjøre mitt aller beste.

Cuidate, besos! <3



No comments: