Saturday, November 1, 2008

Trick or treat?


I dag er jeg så trøtt og sliten. Knallfeiring av halloween i går! Hadde store problemer med å finne ut hva jeg skulle være, og man kan ikke akkurat velge og vrake blant kostymebutikker her i byen, for å si det sånn. Siden det var witches night på Voy Voy, skulle jeg i alle fall IKKE være heks.
Hva tror du jeg (eller vi) endte opp som?





















Noe godt kom det jo ut av hekseriet, gratis drinker med man orket på Voy Voy. Fløy sikkert 20 ganger frem og tilbake mellom der og Lax på sopelimen min. TJOHEI. Det var sinnsykt mye folk og mange artige kostymer og sprell! Det skal visst feires i dag også, men jeg og Knut orker ikke ut.

I morra blir det avslapping og soling tenker jeg. Noen bilder til slutt! Snakkes, godtfolk.




1 comment:

Anonymous said...

så herlig å reis fra kalde Norge. Heldig!