Monday, March 17, 2008

Strand-dag.

I dag har jeg slappet av på stranda. Tenkte jeg skulle sove lenge i dag, men NEIDA. Våkna halv ni, det hørtes ut som om det var et resirkuleringsanlegg ved hodet mitt. Dette var tydeligvis dagen for å rydde opp de to hundre tusen tomme glassflaskene som ligger (evt. lå) i en haug rett utenfor badevinduet vårt. Ingrid har tatt turen til Santo Domingo, reiste sammen med 6 andre herifra. De skal dra litt rundt, oppover kysten på østsiden tror jeg.

Lørdag hadde vi surfekonkurranse, og seieren gikk velfortjent til Helene fra spansken. Vi hadde 4 blant de 6 beste. Kjempegøy! I går var vi på ridetur, en annerledes opplevelse kan du si. Alle hestene, utenom to, var så magre at vi fikk vondt av å se på de. Jeg fikk en hingst som var litt smågærn, men det gikk veldig greit. Vi var oppe i fjellene, hvor vi fikk se masse frukttrær, og planter som brukes i medisin. Så gikk turen til fots til noen grotter, den ene var ca 25 m ned i bakken, med vann i bunnen hvor de fleste badet, men jeg feiga selvfølgelig ut. Vi spiste knallgod lunch hos Oscabeli og Papon!

I dag feires St.Patricks Day her i Cabarete, det kommer til å bli tjukt med folk på hele stranda og alle barene som ligger der. I påskeferien kommer folk fra hele landet til Cabarete, det er f.eks ikke lov å bade har vi fått beskjed om, fordi det er så folksomt. Noen bilder til slutt!

































1 comment:

Anonymous said...

Ska vi bytt plass eller? :D Ramla ned en meter snø na uka her!!!